Helgen som varit

Hej!
Har varit en kanon bra helg trots att jag va sjuk i fredags och vilade hela dagen.
I lördags var jag nämligen ute och åt med världens bästa Sofia vilket förgyllde hela helgen =)
Så härligt att bara äta gott och sitta å babbla!! Tack för det.

Fortfarande krasslig, framför allt ont i halsen grrr. Mycket irriterande för jag vill träna ju.
Men det är bara att vila tills det känns bättre och hoppas att det ger sig sen.

På torsdag bär det av till Oslo vilket jag verkligen ser fram emot =) jihoooo

Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbara frida! Tusen tack för i helgen=)! Det var så mysigt att äntligen få träffa dig! Jag håller tummarna för att du ska ska bli bättre snart... Du får hälsa m när du åker till oslo!



Kramar från mig =)

2011-03-07 @ 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0