Äntligen!!

Känner mig inte 100% frisk än (det kanske jag aldrig blir =).
Men igår fick det vara slut på vilandet och jag tog ett besök på gymmet. Tänk att en vecka kan kännas som en hel evighet att vara därifrån.
Körde mage axlar och sprang intervaller efter det. Mycket bra träningspass måste jag säga, är lite mör idag, precis som det ska vara!
I eftermiddag så ska jag gå på min första laserbehandling för permanent hårborttagning. Kan bli spännande att se vilka resultat man får. Jag ska behandla armhålorna tänkte jag. Tänk inget hår i armålorna, vore najs till sommaren!! Hoppas det inte gör för ont bara =/ Återkommer med rapport.

För övrigt så drömmer jag om kalla paraply drinkar och en varm sandstrand... gaaahh nån mer än jag? =).
Hopppas att våren kommer snart så kanske det känns lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Spännande med laserbeandlingen! Hoppar den funkar!



Hjälp mig gärna och välja glasögon på min sida!=)



kramar!

2011-03-01 @ 10:01:12
URL: http://www.johannakvarnstrom.se
Postat av: ANNE

räcker upp en hand

2011-03-01 @ 10:07:06
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Frida

Jojjo! Jag hjälper dig gärna att välja glasögon, men vet inte riktigt om jag hittade till rätt sida?



Kul att ni tittar in =)

2011-03-02 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0