Snart är det helg igen =)

Tjolahopp..

Idag har det verkligen snöat HELA dagen!! Som tur är ska bästa syster yster med och träna så jag slipper gå i slasket.
Idag blir det träning lite senare än vanligt och planen är att köra rygg + biceps. Också ska vi väl kunna hinna med lite intervaller antingen på cykeln eller löpbandet. Är väl bäst att springa bort all den där goda maten (och choklad) från igår.
Innan träningen tänkte jag kocka ihop lite spenatsoppa med ägghalvor. Det blir premiär för mig, har aldrig gjort det förut. Hoppas det blir lika gott som nyttigt. Lite järn behövs!

I helgen kommer världens bästa vän hem på besök från Oslo. Så ska försöka spendera så mycket tid med henne som möjligt! Det ser jag verkligen fram emot =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nämen herregud! Har du börjat cykla också?! Intervall och grejer... Hahhaah, det är bra att du tränar på! Mys att vännen kommer hem. Jag hoppas att ni får umgås riktigt ordentligt!



Snart helg!



Många kramar från mig!!!!

2011-02-11 @ 09:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0