Italiensk afton

Tja!!
Ikväll blir det italiensk afton med syrran. Diverse plockmat är nu inhandlad.. sååå gott med plockmat!
Med lite tur laddar jag upp en bild på spektaklet senare.
Födan skall intas tillsammans med Moberg och gänget, vi har en dejt kl 20.00.
Någon mer som ska ha det? =)
Är det bara jag som blir lite rädd för honom? Men jag tycker han är kanon bra ändå! Och även de andra i Masterchef är bra. Han med krulligt svart hår skulle jag och syrran vilja vara polare med. Han verkar kul.
Jag har kommit fram till att det vore kanon om man kunde välja ut några personer och ha hemma och plocka fram när man är på rätt humör. Hur najs vore det inte att ha en Ernst tex hemma. Inte runt omkring en hela tiden. Men liksom som man kan plocka fram ibland, hur najs vore det inte att ta fram Ernst vid jul liksom? Uppesittar kväll med Ernst. Ja det låtet bra. Och sen en Moberg till exempel när man är på det humöret.
Eller Roger i bonde söker fru, eller vad säger du Sberg?? Haha Han kanske kan låna ditt badkar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Tack så jätte mycket! Vad kul att du gillar det jag gör! :)Kram

2011-03-04 @ 18:31:52
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0