Efter en härlig helg...

Är träningen i full gång igen!
Igår va det Axlar, triceps och mage. Efter det blev det 30 min intervaller på cykeln.
Idag blev endast intervaller på löpbandet, pust!! Att spinga intervaller är inte att leka med.
I mat väg blev det igår sallad till lunch och sushi på kvällen. Och nyss har jag gjort min mycket goda tonfisks pasta, med mumsigheter som ingefära, mango chutney, cayenne, curry bland annat. Så det känns som en bra boost.
Har även lyckats få i mig 2 bitar tårta idag då chefen fyller år. Jag är inte precis den som tackar nej om någon bjuder mig på fika =)

Imorgon blir det mys kväll hos syster yster med italiensk afton. Så då blir det plockmat, vilket jag älskar =)

Idag har jag även insett min realistiska ålder. Jag var i arbetet på besök i en lokal skola. Jises! Inte var vi väl så små ändå???? hahaha. Rätta frågan kanske är, är jag så mycket äldre?? Som tur är har jag inte så mycket emot att åldras lite utan glider bara med och försöker njuta.

Imorgon blir det även ett besök hos frisören. Denna gång blir det bara att piffa till men jag har (nästan) bestämt att nästa gång klipper jag av håret. Vi får väl se om jag fegar ur eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0