Alla hjärtans

Fick ni något fint på alla hjärtans?
Jag fick tulpaner och chokladhjärtan. Jag som älskar tulpaner (choklad också för den delen).
Själv gav jag bort ett biobesök som jag har bjudit med mig själv på =) Bra va!

Träningen rullar på som vanligt. Igår va det ben och intervaller på cykeln, idag blir det förhoppningsvis en sväng på löpbandet om mina ben orkar och lite bröst + biceps.
Igår va det en kille som absolut tyckte att han behövde mina tips på gymmet trots att han hade två vänner med sig som verkade insatta i det här med träning haha. Vet inte om det va för att jag ser så jäkla atletisk ut (fniss) eller något annat.
Snart dags att bege sig!
Ha det bra,

Kommentarer
Postat av: Sabina

Shit vad du är duktig Frida! impad järnet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0