Bilder

Kan ju meddela också att jag skall lägga upp lite mer bilder men min kamera (bland annat) blev stulen när jag var på Cypern för ett par veckor sedan.
Därför behöver en ny fotomanick inskaffas, bra tips på kameramodeller tas tacksamt emot.

Var förresten på bio i helgen och såg "Get smart" lättsam film med humor på låg nivå... perfekt film att kolla på när man inte orkar koncentrera sig för hårt. Inget kulturellt eller så att skryta med att ha sett tyvärr. Men film är väl till för att underhålla? Flera lättsamma skratt iaf perfekt på en bakfylle dag!



Fundering: Varför är popcorn godare på bio?

Ne kanske borde sluta blogga som ursäkt för att fortsätta med det jag borde =)
Mina 5 minuters pauser lyckas ofta dras ut till ca 30-45 minuters. Ja det här med disciplin har jag redan erkännt.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Anders

Det låter väldigt sunt =)...Allt bra ikväll??

2008-09-08 @ 22:13:04
URL: http://skaneandy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härlig biobild! Hm, ja undra varför det smakar så mycket bättre på bio? Det får vi klura på! =)

2008-09-10 @ 18:51:51
Postat av: Kicki

hmm...mamma säljer ju "biopopcorn", du ska inte köpa en påse å titta på film hemma?

det kan ju va värt det. tsss.

puss

2008-09-10 @ 20:36:20
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0